,

Business Mastery met Tony Robbins

7 Forces of Business Mastery in 5 dagen

Het Business Mastery programma is gecreëerd door Tony Robbins zelf en is nu voor de 2e keer in Amsterdam. Hét 5-daagse seminar waarin je leert hoe je jouw bedrijf naar het volgende niveau kunt tillen.

Early-bird ticket!
Wanneer?
20 t/m 24 juni 2019

Waar?
AFAS Live

Prijs?

7.995,00 5.995,00 excl. btw

Je kunt maximaal 4 tickets bestellen. Klik hier om een groepsarrangement aan te vragen.

Business Mastery met Tony Robbins

Veel ondernemers willen groeien. Heb jij er ook wel eens van gedroomd dat je bedrijf 2x, 4x of zelfs 10x zo groot is? Hoe zou dat zijn? Hoeveel meer mensen zou je kunnen helpen? Wat zou dit voor jou persoonlijk betekenen?

Deze Business Mastery seminar is geschikt voor ondernemers die serieuze groeiambities hebben voor zowel hun business als hun eigen ontwikkeling als ondernemer.

Tony Robbins komt naar Amsterdam

Om als bedrijf exponentieel te groeien, moet je als ondernemer zelf groeien. Om een bedrijf te runnen dat 2x of 4x zo groot is dan je huidige bedrijf, moet je een ander persoon zijn vergeleken met nu.

Tony Robbins heeft met Business Mastery bewezen dat dit programma je niet alleen de juiste business-strategieën geeft, maar ook de juiste training om persoonlijk enorm te groeien als ondernemer.

Groeiambities

Tony Robbins heeft inmiddels meer dan 10 bedrijven en realiseert daarmee meer dan 5 miljard omzet per jaar. Al zijn ervaring vanuit het runnen en laten groeien van zijn eigen bedrijven in combinatie met het al decennia lang begeleiden van ondernemers, is verwerkt in deze 5-daagse Business Mastery training.

Persoonlijke business coaching (1-op-1) met Tony Robbins bedraagt $1.250.000 dollar. Deze groepstraining Business Mastery vindt in 2019 in Amsterdam plaats (editie Europa) en hier kun jij bij zijn. Er wordt gestart met een scherper early bird-tarief.

Wil je met een groep deelnemen? Er zijn een aantal variabelen die meespelen in het bepalen van het groepstarief, daarom is het belangrijk om jouw individuele wensen en voorwaarden te bespreken. Om die reden nemen wij naar aanleiding van jouw groepsaanvraag persoonlijk contact met je op. Mail je aanvraag of vragen naar: info@bestebusinessopleidingen.nl.

Donderdag 20 juni 2019
09:00 - 21:00
Module 1 - Maak een effectiever zakelijk plan
Blok 1
Van businessplan naar business handleiding
Blok 2
Business flexibiliteit en anticiperen op veranderingen
Blok 3
Wie ben jij als ondernemer; een artist, een manager/leider of de echte entrepreneur?
Vrijdag 21 juni 2019
09:00 - 21:00
Module 2 - Constante en strategische innovatie
Blok 1
Wat is jouw X-Factor? Waar is jouw bedrijf goed in?
Blok 2
De noodzaak van constant strategisch innoveren (CANI)
Zaterdag 22 juni 2019
09:00 - 16:00
Module 3 - Strategische marketing van wereldklasse
Blok 1
Jouw unieke verkooppropositie
Blok 2
Hoe je een "core story" kunt creëren zodat je je kunt onderscheiden van je concurrentie
Zaterdag 22 juni 2019
17:00 - 22:00
Module 4 - De systemen van Sales Mastery
Blok 1
Verkoop team intern/extern
Blok 2
Marketing versus sales
Blok 3
Hoe te vinden en inspireren
Zondag 23 juni 2019
09:00 - 16:00
Module 5 - Constante anticipatie: de kracht van analyse.
Blok 1
Hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf financieel gezond blijft?
Blok 2
Turbo kennis over financiën voor ondernemers, wat moet je precies wel en niet weten?
Blok 3
Vind de blinde vlek
Blok 4
Het meten van je business en hoe je de analyses leest van accountants en boekhouders en waar je op aanstuurt
Zondag 23 juni 2019
17:00 - 22:00
Module 6 - Optimalisatie en maximalisatie
Blok 1
Realistische groei van jouw bedrijf creëren zonder extra te investeren in marketing
Blok 2
Leer om je bedrijf te optimaliseren met een reeks van micro-verbeteringen die geometrische verandering creëren.
Blok 3
Het optimaliseren van je huidige processen met impact op je resultaten
Maandag 24 juni 2019
09:00 - 23:00
Module 7 - Creëer een enthousiaste fan cultuur
Blok 1
Meer waarde toevoegen aan het leven en de ervaring van je klanten
Blok 2
Markt dominantie
Blok 3
Leer om te begrijpen, te anticiperen en consequent te voldoen aan de diepste behoeften van je klanten om fans te creëren die namens jouw bedrijf voor nieuwe klanten zorgen

Wat zeggen andere deelnemers

“My company has been implementing so many of the ideas and strategies we learned and they are really paying off. Just this week, we reached quite a milestone: we were listed as one of the fastest growing companies in Altantic Canada”

Jeff Theriault, Owner, Theriault Financial

“The kind of training you get at Business Mastery is profound. Using the ideas we learned there, we were able to increase our advertising results 16,000% on radio and 539% on television. Our entire company – all 3,000 salespeople – has adopted the “Seven Steps to Selling” System and our closing ratio has continued to increase every month... This has helped us to grow, despite one of the most challenging and competitive economies in Mexico’s history.”

Gerardo DeNicolas, CEO, Homex

“Just one idea taken from Business Mastery has led to 60% of all new clients taking our new added services for a fee. Some of these new added service equate to a 100% increase in the value of then contract. Much like Tony’s previous work, Business Mastery is a revolutionary look at business.”

Gary Valkenburg, CEO, Superior Service

“Tony Robbins and his strategies and tools have been at the core of our culture from the beginning. He has been one of the critical keys to SalesForce.com’s leadership in cloud computing and it’s growth into a 6 billion dollar company.”

Marc Benioff, CEO, SalesForce.com

AFAS Live
ArenA Boulevard 590
1101 DS Amsterdam, Noord-Holland

Organisator
Succesgids
CompanyLogo

1. Maak een effectiever zakelijk plan

De wereld verandert te snel voor een traditioneel businessplan. De echte voorsprong op jouw concurrentie vandaag de dag is niet alleen het hebben van een businessplan, maar ook van een business handleiding welke je kan leiden vanuit waar je nu bent naar waar je wilt zijn. Je moet de flexibiliteit behouden om te anticiperen en in te spelen op veranderingen! Wanneer je zakelijke innovatie kunt gebruiken, om met succes veranderende omstandigheden aan te pakken, ben je in een betere positie om je bedrijf te laten groeien.

2. Constante en strategische innovatie

Wat is jouw X-Factor? Waar is jouw bedrijf goed in? Je moet op een constante basis op zoek zijn naar manieren om iets te creëren wat nieuw, beter of meer is dan wat je concurrentie heeft! De aandacht van een consument is steeds korter en deze is dan ook niet meer voor een lange periode geïnteresseerd in één hetzelfde product of dienst.

3. Strategische marketing van wereldklasse

Duidelijkheid krijgen over jouw unieke verkooppropositie en leren hoe je een “core story” kunt creëren is een van de beste manieren om je uiteindelijk te onderscheiden van je concurrentie en om jouw product de aandacht te geven die het verdient.

4. De systemen van Sales Mastery

Leer hoe je de beste verkopers kunt vinden en hoe je ze kunt inspireren, trainen, belonen en hoe je ze kunt leiden om een specifiek en krachtig verkoopteam te worden. Marketing is wat ertoe leidt dat mensen/klanten met je zaken willen doen, maar sales is waar je daadwerkelijk door betaald wordt!

5. Constante anticipatie: de kracht van analyse

We hebben allemaal blinde vlekken. Hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf financieel gezond blijft? Het is heel makkelijk om het overzicht te verliezen op de gegevens die de maatstaf zijn of dienen te zijn en welke je de daadwerkelijke voortgang of achteruitgang kunnen aantonen. Het in staat zijn om metingen te kunnen uitvoeren die je laten zien welke resultaat je behaalt, welke kant je op gaat en waarmee je de blinde vlekken kan achterhalen welke je anders in problemen kunnen brengen is uitermate belangrijk voor je bedrijfsvoering.

6. Optimalisatie en maximalisatie

Hoe is het mogelijk om een realistische groei van jouw bedrijf te creëren op een manier zonder extra te investeren in marketing? Leer om je bedrijf te optimaliseren met een reeks van micro-verbeteringen die geometrische verandering creëren. Soms schuilen de grootste kansen niet in nieuwe initiatieven maar juist in het optimaliseren van de huidige processen. Een kleine optimalisatie binnen de sleutel processen kunnen voor een aanzienlijke impact zorgen in je resultaten.

7. Creëer een enthousiaste fan cultuur

Hoe meer waarde je kunt toevoegen aan het leven en de ervaring van je klanten, des te gemakkelijker je de markt kunt domineren. Leer om te begrijpen, te anticiperen en consequent te voldoen aan de diepste behoeften van je klanten om fans te creëren die namens jou pleiten.

Beste Business Opleidingen stuurt je naast de brochure nog maximaal 4 berichten over de opleiding. Wil je deze berichten niet ontvangen, dan kan je je heel eenvoudig onderin de berichten afmelden. Klik hier voor meer informatie over onze privacyregels.

Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Marloes van As

Opleidingsadviseur

06 - 13 96 34 08 of 020 - 26 20 700